ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بزودی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پائیزه کتاب ۱۴۰۰ در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: بزودی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پائیزه کتاب 1400 در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این با هدف اختصاص یارانه کتاب به صورت فصلی در سراسر کشور اجرایی می شود و مورد استقبال اهالی کتاب و کتابخوانان قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول افزود: کتابفروشی های استان می توانند از امروز پنج شنبه 20 آبان ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب 1400 اقدام کنند.

 

بحرالعلومی تاکید کرد: بیست و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان تا 1 آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: در این دوره نیز 20 درصد تخفیف برای کتب در نظر گرفته شده و طرح پائیزه از 29 آبان تا 3 آذرماه اجرایی خواهد شد.

 

بحرالعلومی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری برای این طرح پیش بینی شده است، افزود: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی کتابفروشی ها است.

 

وی اظهار داشت: تخفیف شامل کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان خواهد شد.

کد خبر 1115028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha