مازندران بلاتکلیف را دریابید

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مازندران بلاتکلیف است، گفت: این استان معلوم نیست میخواهد صنعتی، کشاورزی یا گردشگری باشد، الان در هیچ بخش صرفه اقتصادی برای فعالان ندارد. رفع مشکلات استان مورد توجه استاندار جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۰آبان) در دیدار با وزیر کشور که برای حضور در مراسم معارفه استانداران سابق و جدید مازندران به ساری سفر کرده، با اشاره به اینکه امیدواریم استاندار جدید با تجربیات، انرژی بدنی و جسمی و ایمانی و معنوی بتوانیم شاهد ایجاد تحولات جدید در مملکت و استان باشیم اظهار کرد: آمد و شدها مسئله‌ای طبیعی است، استانداران روزی آمدند و روزی دیگر تودیع خواهند شد، مقصود باید تحول جامعه و اوضاع احوال جامعه باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران، آقای حسین زادگان را استانداری مطلع و پرتلاش دانست و گفت: امیدواریم آقای حسینی پور نیز با توجه به برجستگی‌های مردم استان آن‌ها را تقویت کرده و بزرگ بدارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: باید به استان مازندران به‌عنوان یک استان ویژه نگاه کرد، جمعیت این استان متغیر است و از دو سه ظرفیت بزرگ برخوردار است و نیاز به توجهات بیشتر برای بهره‌برداری از این فرصت است که مسئله مهمی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: در لابه لای این فضای سبز نشانه‌هایی از محرومیت و فقر وجود دارد که زیبنده این استان نیست.

 

این مسئول با بیان اینکه مازندران بلاتکلیف است، یادآور شد: این استان معلوم نیست میخواهد صنعتی، کشاورزی یا گردشگری باشد، الان در هیچ بخش صرفه اقتصادی برای فعالان ندارد.

 

وی ضمن درخواست این موضوع که مازندران را ویژه ببینید، گفت: اگر مشکلات اینجا برطرف شود، در کنارش مشکل تهران هم حل شود، اینجا همه همدل هستیم ممکن است در بخش سیاست تفاوت سلایق موجود باشد، قطعا حسین زادگان از تجربیاتی که دارند دریغ نخواهند کرد و آقای حسینی پور هم با صعه صدر از همه تجربیات استفاده خواهند کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی در پایان اذعان کرد: بنا بر تاکید رئیس جمهور همه ما یک تیم هستیم امیدواریم امید مردم به واقعیت‌ها مقرون شود.

کد خبر 1115043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha