توجه به ذائقه مخاطبان جوان در طرح ملی فهما

حجت الاسلام سبزه کار گفت: طرح ملی فهما و سایت بچه های مسجد به دنبال یک ظرفیت شناسی و استفاده بهنیه از امکانات با در نظر ذائقه مخاطبان جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه توجیهی ۲۵ کانون‌ های فرهنگی هنری هم خانواده کانون سردار مقاومت شهرستان بیرجند با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح ملی فهما در سال جاری با شعار «به توان مردم» گفت: هرجا مردم در صحنه بوده‌اند به موفقیت رسیده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری یکی از مراکز انقلابی و دینی هستند که در مساجد مستقر هستند،‌ افزود: با راه اندازی سایت بچه‌های مسجد یک کار منسجم و شبکه‌ای با هدف ایجاد عدالت فرهنگی بین این مراکز در نقاط دور و نزدیک شهری، عشایری و روستایی رقم خورده است.

 

وی اشتراک تجربیات و ایجاد یک رقابت سالم را از دیگر مزایای طرح ملی فهما برشمرد و اظهار کرد: در قالب طرح ملی فهما، ۴۸ عنوان برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق برای مخاطبان ارائه شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تطابق برنامه‌های ارائه شده با شرایط کرونایی را متذکر شد و ادامه داد: در گذشته روند گزارش گیری از کانون‌ها به صورت سنتی و دستی بود اما امروز، با راه اندازی این سایت، تمامی کانون‌های دور و نزدیک،‌ می‌توانند برنامه‌های اجرا شده در سایر کانون‌ها را مشاهده و از آن الگوبرداری کنند.

 

وی توجه به مباحث هنری را در سال‌های اخیر یادآور شد و با بیان اینکه بسیاری از کانون‌ ها در راه اندازی گروه‌های سرود و یا فعالیت‌های تجسمی موفق عمل کرده‌اند، گفت: طرح ملی فهما به دنبال یک ظرفیت شناسی و استفاده بهنیه از امکانات با در نظر ذائقه مخاطبان جوان کانون های فرهنگی هنری است.

 

حجت الاسلام سبزه کار خاطرنشاان کرد: راز موفقیت یک مسجد در همگرایی و همصدایی ارکان مسجد «کانون‌، پایگاه مقاومت بسیج، اعضای هیات امنا و ...» با مدیریت امام جماعت است.

 

 

 

کد خبر 1115065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha