فراخوان ایده های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج منتشر شد

فراخوان برنامه ها و ایده های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج منتشر شد و علاقمندان تا ۲۰ آذرماه امسال فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان برنامه‌ها و ایده‌های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج ویژه بسیجیان، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج سراسر استان زنجان است.

 

برنامه‌های ارسالی باید نو و ابتکاری بوده و از ارسال برنامه‌های تکراری خودداری شود، برنامه‌ها باید در هفته بسیج امسال اجرا شود.

 

ضمن معرفی آثار برتر و ارسال در کانال روشنای معاونت فرهنگی سازمان بسیج، از مسئولان برگزاری برنامه‌های برتر در برنامه‌ ویژه‌ای تقدیر خواهد شد.

 

این برنامه‌ها به منظور بهره‌مندی از توانمندی بسیجیان عزیز، ایجاد خلاقیت در انتقال مفاهیم فرهنگی هنری، راه‌اندازی گفتمان عمومی در میان اقشار بسیج و اشتراک‌گذاری تجربیات فرهنگی برگزار می گردد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه برنامه از جمله اقدامات قبل، حین و تجربیات به دست آمده و چکیده برنامه را در قالب کلیپ ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای به شماره ۰۹۰۲۰۲۱۸۹۷۸ در پیام رسان روبیکا یا ایتا ارسال کنند.

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه خود را در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و یا مدیریت فرهنگی نواحی سپاه تحویل دهند.

 

مهلت ارسال برنامه‌ها ۲۰ آذرماه سال جاری است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۶۲۱۸۱ تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 1115073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha