توسعه و عدالت اجتماعی مناطق شهری در اولویت مصوبات شورای شهر قرار دارد

رئیس شورای شهر دهلران گفت: توسعه و عدالت اجتماعی مناطق شهری به خصوص در محلات کمتر برخوردار شهر در اولویت مصوبات شورای شهر قرار دارد.

 «الله بخش ملکی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، اظهار کرد: حوزه های بهداشت محیط شهر، خدمات عمومی نظیر توسعه شهری باید به گونه ای توزیع شود تا شهروندان مناطق غیر برخوردار نیز از آثار خدمات  عمومی شهری به صورت عادلانه بهره مند شوند.

 

 وی به هماهنگی شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر قطعا مصوبات خود را با مشاوره از کارشناسان  شهرداری برای  عمران شهری پیش خواهد برد تا مناطق مختلف به خصوص جنب شهر خدمات مناسب تری به شهروندان ارائه شود.

 

ملکی افزود: مطالبات مردم در بحث خدمات رسانی به خصوص آسفالت کوچه معابر، خدمات شهری،توسعه فضای سبز و ورشنایی پارک ها به حق است و قطعا اعضای شورای شهراین خواسته های به حق شهروندان در مصوبات خواهد دید.

 

 رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد: اعضای شورای شهر به عنوان خادم و منتخب مردم  در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان مشکلات هر یک از  محلات شهری را بررسی و با اولویت بندی در مصوبات خود لحاظ می کنند تا شهرداری نسبت به رفع مشکلات و خواسته های شهروندان اقدامات لازم انجام بدهد.

 

وی ادامه داد: از مهم ترین دغدغه های شورای شهر  توسعه عمران شهری، ارتقای شاخص های خدمات شهری، بهبود جایگاه شهر، رفاه اجتماعی شهری است که در این راستا نیازمند  همراهی و همکاری شهروندان هستیم.

 

ملکی گفت: متاسفانه مشکلات شهری در جنوب شهر دهلران زیاد است و در این راستا قطعا شورای شهر به خاطر اهمیت سلامت مردم و توازن شهری مصوباتی خواهد داشت.

کد خبر 1115201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha