تدوین و توزیع آثار فرهنگی مکتوب با عناصر فرهنگ ایرانی اسلامی همخوانی داشته باشد

حجت الاسلام محمد قمی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: تدوین و توزیع آثار فرهنگی مکتوب با عناصر فرهنگ ایرانی اسلامی همخوانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام قمی» با حضور در آیین افتتاحیه دهمین فروشگاه و کتابفروشی کتاب شهر که پنجشنبه ۲۰ آبان در کرج برگزار شد گفت: تناسب میان توزیع و تدوین آثار فرهنگی مکتوب با عناصر فرهنگ ایرانی اسلامی از مهمترین شاخص های نشر کتاب در عصر کنونی است. 

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: کوتاهی های متعددی در زمینه حوزه فرهنگ و نشر کتاب موثر فرهنگ متناسب با نیاز و مطالبه مردم از طرف نهادهای حاکمیتی وجود دارد.

 

کتاب مهمترین عنصر فرهنگی 

 

به گفته وی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهداف محوری سازمان تبلیغات اسلامی است که با توجه به اهمیت این امر مهم برنامه ریزی های راهبردی کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار است.

 

وی اظهار کرد: کتاب به عنوان یکی از مهمترین عناصر فرهنگی است که رسالت اصلی آن انتقال سرمایه های تمدنی از نسلی به نسل دیگر است.

 

ضرروت امکان ارائه مناسب محصولات حوزه نشر ویژه بانوان

 

وی بیان کرد: ضروری است در جریان سیاست های ابلاغی اولویت های قابل تأملی نسبت به فراهم آوردن محصولات حوزه نشر برای آحاد جامعه به ویژه بانوان اتخاد می شد. 

 

حجت الایلام فمی عنوان کرد: معنویت و سبک زندگی جامعه در نخست مرحله در اختیار بانوان به ویژه مادران است که انتظار می رود با باور به این مهم گام های موثری را بردارند. 

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: بانوان پرچمداران اصلی عرصه فرهنگ هستند که با آگاهی از این نعمت الهی سهم موثری در تعالی و رشد خانواده دارند. 

 

 

کد خبر 1115234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha