بهره برداری از ۲ پروژه درمانی و خدماتی در بیمارستان امام خمینی اهواز

۲ پروژه درمانی و خدماتی در بیمارستان امام خمینی اهواز امروز (پنجشنبه ۲۰ آبان) با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ريال از اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، طی مراسمی امروز (پنجشنبه ۲۰ آبان) با حضور سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تعدادی از مسئولان، پروژه‌های بهسازی و بازسازی اتاق عمل جنرال و آشپزخانه صنعتی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

 

«فرهاد ابول‌نژادیان» در این مراسم با اشاره به لزوم رسیدگی هرچه بهتر به بهسازی بخش‌های این بیمارستان به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران اظهار کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این ۲ پروژه ۱۶۵ میلیارد ریال است که از اعتبارات اختصاصی دانشگاه تامین شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در پروژه بهسازی اتاق عمل جنرال،  ۱۰ اتاق عمل، مورد بازسازی کامل قرار گرفت و کف کلیه اتاق‌ها و راهروها با کف‌پوش آنتی باکتریال تعویض شد، همچنین کل سیستم برق‌کشی و روشنایی به‌روز و ۱۱ ستون سقفی در این اتاق‌ها تعبیه شد.

 

وی اضافه کرد: در پروژه دوم نیز، آشپزخانه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به تجهیزات آشپزی صنعتی و مدرن تجهیز شد، کل فضای فیزیکی آشپزخانه شامل کف، سقف، بدنه، خطوط لوله فاضلاب، سیستم برق و روشنایی بهسازی اساسی شد و پنج سردخانه بالای صفر و زیر صفر نیز در این پروژه مورد بازسازی کلی قرار گرفت.

 

ابول‌نژادیان تصریح کرد: همچنین در راستای استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در اختیار، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بازسازی و به چرخه ارائه خدمات به بیماران اضافه شدند.

 

کد خبر 1115244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha