۳۰ آبان آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین  جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان

بهمئی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، مهلت ارسال آثار به این رویداد را ۳۰ آبان دانست و گفت: این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» امروز (پنجشنبه ۲۰ آبان) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان خوزستان است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان افزود: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی دارد.

 

وی دفاع مقدس، کرونا و کمک ‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن ‌شناسی، مطالبه‌گری، امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب‌‌‌های اجتماعی، مدیریت مصرف و صرفه‌‌جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مبارزه با تروریسیم و خروج آمریکا از منطقه، شعار تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع زدایی‌ها را از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.

 

بهمئی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند ادامه داد: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا روز ۳۰ آبان ماه است.

 

وی یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir ارسال کنند و در این جشنواره شرکت کنند.

 

کد خبر 1115250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha