انتشار فراخوان مهرواره‌ فرهنگی «کتاب گویا» در خوزستان

کیانی از انتشار فراخوان مهرواره‌ فرهنگی «کتاب گویا» به مناسبت هفته‌ کتاب و کتابخوانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان خبر داد.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز با اشاره به انتشار فراخوان مهرواره فرهنگی «کتاب گویا» به مناسبت هفته کتاب و کتایخوانی اظهار کرد: این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی خوانش کتاب‌های مورد علاقه با محوریت و توجه به (ادبیات کهن) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی، ویژه‌ دختران و پسران نو نگاه، نوجوان و ارشد، (۱۲ تا ۱۸ سال) و «اعضای مراکز ثابت و فراگیر و مخاطبین با نیازهای ویژه» برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را به صورت تک‌نفره یا گروهی در قالب فایل صوتی سه الی پنج دقیقه‌ای و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره ارشال کنند.

 

وی تصریح کرد: آثار ارسالی باید با کیفیت مناسب و صدای رسا در فرمت mp3 یا wav با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و عوامل اجرایی در ابتدای اثر و درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده، گروه سنی مخاطب، عنوان اثر، نام شهر و آدرس محل سکونت، شماره تماس و نام مرکز) باشد و به شماره 09168200969 در پیام‌رسان داخلی کانون خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری شود.

 

کیانی مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره را تا ۱۰ آذر سال جاری اعلام کرد و یاد آور شد: آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته سوم آذرماه همزمان با هفته پژوهش، معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

 

کد خبر 1115251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha