ایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشک / سپاه همیشه آماده دفاع است

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه همیشه در برابر شیطان بزرگ و دیگر استکباران جهانی ایستاده و آمادگی دارد گفت: ایران قدرت برتر جهان در حوزه پهباد و موشک است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ سردار «حسین سلامی» امروز ( پنج شنبه، ۲۰آبان ) در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قدس و پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان در رشت اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با اتکاء به روحیه‌ی ایمان و خودباوری فرزندان رشیدش در عرصه‌های دفاعی و صنایع تسلیحاتی به جایگاهی رسیده که در برخی از حوزه‌ها همچون پهبادی و موشکی از قدرت‌های اول جهان نیز فراتر رفته است. 
 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران، به دستاورد‌های چشم گیر و کم نظیر نظامی در شرایط سخت تحریمی در ۴۳سال گذشته دست یافته است گفت: استیصال شیطان بزرگ، در ماجرای اخیر سرقت نفت ایران در دریای عمان و واکنش قاطعانه‌ دلیرمردان سپاه مشاهده شد و دنیا بار دیگر فهمید که قدرت پوشالی شیطان بزرگ، مقابل اراده‌ی الهی مشهود در این سرزمین رو به فروپاشی است.

 

وی با بیان اینکه زوال دنیای استکبار امروز به یک روال طبیعی بدل شده اذعان کرد: آمریکا سالانه ۸۰۰ میلیارد دلار یعنی معادل بودجه‌ نظامی کل کشور‌های جهان صرف امورات نظامی خود می‌کند، اما، چون در مسیر باطل در حرکت است، به اهداف مورد نظر خود در منطقه نرسیده و از این پس نیز نخواهد رسید.

 

سردار سلامی همچنین با تشریح دستاورد‌های ارزنده‌ نظام اسلامی در طول ۴۳سال مقاومت مقابل جبهه‌ استکبار خاطر نشان کرد: مسلمانان نباید اجازه نفوذ استکبار و دشمن را به سرزمین خود بدهند زیرا بر اساس آیه قرآن  در هر زمانی که دشمنی را می‌یابید باید با آن مقابله کرد و از سرزمین‌های اسلامی آنان را دور کنیم‌.

 

وی ادامه داد: زمانیکه نیروی حق با اتکاء به سلاح ایمان و شجاعت مقابل کثرت لشکریان تا بن دندان مسلح دشمن سربلند و پیروز درآید، این وعده و سنت الهی ست که در شاکله‌ی اعجاز تجلی یافته است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با استناد به منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش کارکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی متکی بر نیروی عظیم و مردمی بسیج است و پایگاه‌های مقاومت در شرایط سخت تحریمی، جولانگاه مقابله با ترفند‌های شوم دشمنان برای فشار به اقشار مستضعف به شمار می‌آیند.

 

سردار سلامی با تاکید بر ضرورت تداوم طرح مواسات و کمک همدلانه‌ی بسیج به اقشار آسیب پذیر  افزود: امروز هر پایگاه مقاومت، سنگری مستحکم مقابل جنگ اقتصادی شیطان بزرگ با ملت ایران است که می‌تواند نقشه‌های طراحی شده‌ی دشمنان را برای ایجاد انشقاق بین ملت و نظام اسلامی بی اثر کند.

 

وی در اضافه کرد: مجموع نیرو‌های سپاه و بسیج برای مقابله‌ همه جانبه با ترفند‌های شیطان بزرگ و ایادی سرسپرده اش همیشه  آماده هستند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: پیروزی قاطع ملت ایران در جنگ همه جانبه‌ی فعلی با استکبار مرهون ذکاوت، زمان شناسی، پشتکار و تلاش مجدانه برای تبدیل تهدید به فرصت است و این مهم می‌تواند الگوی کارامدی از استقلال، اقتدار و طلم ستیزی را در بستر تحقق صدور ارزش‌های انقلاب به جهانیان ارایه نماید.

 

سردار «محمد عبدالله پور» نیز در این مراسم با بیان اینکه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان یکی از افتخارات گیلان در دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: سردار شهید حسین همدانی اولین فرمانده لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان بوده و در طی ۴۰ سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی را کسب کرده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان در مبارزه با تکفیری‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: همگان لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان را فاتح نبل الزهرا(س) می‌دانند که این امر نشان دهنده اهمیت و تاثیرگذاری رزمندگان این لشکر در نبرد با تروریست‌های تکفیری می‌باشد.

کد خبر 1115256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha