آمریکایی ها قصد راه اندازی و تحمیل برجام های دو و سه را دارند 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: آمریکایی ها قصد دارند برجام ۲ و سه را راه اندازی کرده و به ما تحمیل کنند اما آنها باید بدانند که رویکرد دولت سیزدهم تاکید بر لغو تحریم ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۱ آبان ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوی الهی، با اشاره به نگرانی های پیامبر گرامی (ص) برای جامعه اسلامی بعد از خودشان، گفت: یکی از این نگرانی ها پیروی از هوای نفس است و دیگری قطع صله رحم، چرا که صله رحم در کنار پرستش خداوند ذکر شده است.


امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: حضرت علی (ع) در خصوص اهمیت صله رحم فرمودند؛ خویشان خود را نگه دار که آنها بال و پرت هستند و اصل و ریشه تو به آنها باز می‌گردد.


وی تاکید کرد: صله رحم روزی را زیاد، عمر را طولانی، مرگ را به تاخیر انداخته و بلای ناگهانی را از انسان دفع می‌کند.


حجت الاسلام افشارمنش در تشریح روش‌های صله رحم، ابراز کرد: کمک جانی به خویشان، مالی به خویشان نیازمند، کمک فکری، عاطفی، علمی احوالپرسی و یا عدم غیبت آنها و تهمت نزدن از انواع صله رحم است.


خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که امام صادق (ع) فرمود؛ بهترین صله رحم خود داری کردن از اذیت اقوام در تمام جوانب است، اظهار کرد: ترک صله رحم موجب فقر شده و عمر را کوتاه کرده و همچنین خیر و برکت را از زندگی می برد.


وی با اشاره به این که مصادیق بسیاری در تعریف تعاون آمده است، عنوان کرد: از جمله تقویت نظام و حکومت اسلامی، کمک کردن به همنوعان خصوصا در شرایط کرونایی است که در این خصوص شاهد همدلی ملت ایران بودیم.


حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: چراغ سبز نشان دادن و بازی در زمین دشمن، دین اسلام و کشور بسیار ناشایست است.


امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: توفیق بزرگی است که حرم حضرت معصومه (س) در  کشور ما است و افتخار طلبه ها این است که حوزه علمیه در جوار مرقد این بانوی بزرگوار قرار دارد و امیدواریم خداوند در دنیا زیارت و در آخرت شفاعت آن حضرت را نصیب ما بگرداند.


وی تصریح کرد: حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی باید طوری مدیریت شود که این مسئله اقشار ضعیف جامعه فشاری وارد نکند.


حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهوری و سفرهای منطقه ای فرماندار شهرستان رودبار جنوب بسیار خوب و به جا است اما باید طوری باشد تا تیمی تشکیل شود که مصوبات این سفرها را پیگیری کند.


خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: آمریکایی ها تلاش بسیاری بر ایران هراسی داشته و تحریم ها را برنمی‌دارند.


وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تاکید فراوانی بر کتاب و کتابخوانی دارند بنابراین برای افزایش فرهنگ مطالعه در جامعه، مسئولین باید تعداد کتاب‌های صوتی و الکترونیکی را افزایش دهند.


حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه گفت: آمریکایی ها قصد دارند برجام ۲ و سه را راه اندازی کرده و به ما تحمیل کنند اما آنها باید بدانند که رویکرد دولت سیزدهم تاکید بر لغو تحریم ها دارد.

کد خبر 1115295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha