کمک به نیازمندان زمینه‌ساز جاری شدن رحمت الهی به زندگی خواهد شد

امام جمعه سنندج گفت: کمک به نیازمندان و همنوعان منجر به سرازیر شدن رحمت الهی به زندگی‌مان خواهد شد و باید با دستگیری از نیازمندان رضایت خداوند را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر اظهار کرد: همه ما انسان‌ها در قبال یکدیگر مسئولیم و باید در راستای رفع مشکلات همنوعان خود گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه باید با دسنگیری از نیازمندان رضایت خداوند را فراهم کرد، افزود: هر میزان که به همنوعان خود کمک کنیم خداوند متعال رحمتش را در زندگیمان جاری خواهد کرد.

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: باید با مطالعه دین مبین اسلام و اطاعت از فرامین الهب در مسیر اصلاح فردی و اجتماعی و کمک به همنوعان خود گام برداریم تا به معنای واقعی مسلمان باشیم.

 

ماموستا رستمی ایجاد صلح بین دیگران را از اعمال نیک از دیدگاه اسلام نام برد و گفت: پیامبر اسلام می‌فرمایند صلح بین دو نفر یا دو طایفه و یا دو خانواده از سال‌ها عبادت بالاتر است.

 

وی تلاش براب رفع مشکلات برادر دینی را از دستورات دین مبین اسلام خواند و اضافه کرد: رفع مشکلات به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

 

امام جمعه سنندج همچنین به رسالت مسئولان در برابر رفع مشکلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: رسالت مسئولان در برابر رفع مشکلات جامعه به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار سنگین است و نیاز است مردم مسئولان را در مسیر خدمت بهتر در عرصه‌های عمرانی، آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی قشر نیازمند همراهی کنند.

 

 

کد خبر 1115323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha