لزوم استفاده از فضای مجازی برای افزایش سرانه مطالعه

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه سرانه مطالعه کاهش یافته است و باید باید بیشتر مطالعه کنیم گفت: ضرورت دارد با استفاده از فضای مجازی، سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۱ آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، در خصوص افراد عاقل و نادان اظهار کرد: همان طور که در روایات آمده کسانی که به دنبال دستیابی و راه‌یافتن به بهشت نباشند، عاقل نیستند.

 

امام جمعه اندیمشک به بیانات اهل بیت (ع) در رابطه با صبر اشاره کرد و افزود: انسان با صبر و حوصله داشتن، خدایی می‌شود اما با بی‌حوصلگی کسی نمی‌تواند به سمت خدا پرواز کند.

 

وی با بیان اینکه همه ما باید صبور باشیم و برای افزایش آن تلاش کنیم اذعان کرد: آدم‌ها با صبر به جایی می‌رسند ولی با بی‌صبری کسی به جایی راه نخواهد یافت.

 

حجت‌الاسلام موسوی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) تصریح کرد: باید ضمن الگوگیری از رفتار، صبر، بردباری، عظمت، بزرگی و تواضع پدر بزرگوار امام زمان (عج)، از ایشان پیروی کنیم‌.

 

وی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: قرآن کریم به عنوان معجزه جاوید پیامبر اکرم (ص) محسوب می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه علم، توصیه دین اسلام است بیان کرد: مسلمانان در گذشته جلودار علم، اکتشاف و صنعت بودند اما آنها را عقب نگه داشتند.

 

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه کاهش یافته است و باید بیشتر مطالعه کنیم خاطر نشان کرد: ضرورت دارد با استفاده از فضای مجازی، سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

 

کد خبر 1115339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha