دستگاه‌های نظارتی، گران فروشان را تحت نظر و کنترل قرار دهند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دستگاه‌های نظارتی، گران فروشان را تحت نظر و کنترل قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضور استاندار تهران در جمع تولید کنندگان دماوند و تلاش برای رفع موانع تولید دل گرم کننده خواهد بود و پیگیری مصوبات جلسه تسهیل امور صنعتگران دماوند تا حصول نتیجه، وظیفه مهم فرمانداری و ستاد مربوطه است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه رشد متوازن صنعت و کشاورزی در شهرستان دماوند و رفع مشکلات تولید، خواسته اصلی ما از استاندار است گفت: اگر از تولید کنندگان سیب، عسل، گردو و بقیه محصولات کشاورزی دماوند حمایت نکنیم، از دماوند جز نامی باقی نمی‌ماند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: وجود درختان، مراتع و زمین‌های کشاورزی به آب و منابع مهم وابسته است، کم آبی دماوند را تهدید می‌کند و وجود هزاران چاه آب غیر مجاز سفره‌های زیرزمینی آب شهرستان را فقیر و کم آب کرده است.

وی افزود: مصرف بی رویه آب خوردنی بهداشتی برای استخر ویلاهای خوش نشین و عدم برخورد قاطعانه مسئولین مربوطه مایه خسارت و خجالت است و کمبود آب در شهرستان دماوند حاصل ضعف عملکرد مسئولین و درست مصرف نکردن برخی از مردم است و در خواست ما از نماینده محترم و فرماندار گرامی این است که موضوع ایجاد شبکه فاضلاب شهری را با جدیت پیگیری و محقق کنند.

خطیب جمعه دماوند عنوان داشت: احداث کمر بندی جنوبی دماوند برای حل مشکل ترافیک، ده سال است که معطل اقدام مسئولین باقی مانده و منفعت احداث راه جنوبی دماوند به همه مسافرین راه تهران، شمال و مشهد می‌رسد، ضروری است که این پروژه ملی اعلام شده و از منابع ملی تأمین بودجه شود و سرمایه گذاران بزرگی مثل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و برخی بانک‌ها می‌توانند در مدت مشخصی پروژه کمر بند جنوبی دماوند را اجرا و به بهره برداری برسانند، از مردم و اصحاب رسانه می‌خواهم، موضوع کمربند جنوبی دماوند را دائماً مطالبه نمایند.

فتاح دماوندی بیان داشت: اهالی مسکن‌های مهر دماوند و رودهن مطالبات به حقی برای امکانات اولیه سکونت دارند، اما کو گوش شنوا و از دادستان محترم در دماوند و رودهن به عنوان مدعی العموم می‌خواهیم به مشکلات مردم ساکن این مناطق رسیدگی کنند.

وی بیان داشت: مردم از خاموشی و تاریکی معابر و خیابان‌ها و کوچه‌ها گله کرده اند، اداره برق تحرک و خدمت رسانی را بالا ببرند و سگ‌های ولگرد و بلا صاحب بلای جان و امنیت مردم شده اند، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام عاجل و دائم انجام دهند و دستگاه‌های نظارتی، گران فروشان را تحت نظر و کنترل قرار دهند و کسبه با انصاف و مردم دار را تشویق کنند.

کد خبر 1115355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha