از جوانان نخبه و کارآمد برای مدیریت در ادارات استفاده خواهیم کرد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از جوانان نخبه و کارآمد برای مدیریت در ادارات حتما استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار جدید شهرستان پیشوا در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا که پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، گفت: امروز کار ما خیلی سخت تر از سایر فرمانداران دیگر است و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با مسوولین و مردم شهرستان، امید است با کمک همه مردم و مسوولین گام های مثبتی را در شهرستان برداریم.

وی گفت: قول خواهیم داد در دوران پایان مسؤولیت افرادی که لایق هستند برای خدمت به مردم معرفی و کارها به این عزیزان واگذار شود.

فرماندار پیشوا افزود: شهرستان‌ پیشوا دارای پتانسیل های بسیاری است به جهت اینکه بخش کشاورزی و دامپروری و نیز شهرک صنعتی یک ظرفیت بالایی است که باید این مهم را حفظ و سیانت کرد.

تاجیک نوری بیان کرد: همه ما اینجا جمع شده ایم برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی که این اتفاق هم با هماهنگی بین مردم و مسوولین رخ می دهد.

وی با اشاره به بکارگیری جوانان در انتصابات افزود:سعی خواهیم کرد از بین جوانان نخبه و کارآمد برای خدمت رسانی به مردم در ادارات بهره بگیریم و جوانان سهم بسزایی در مدیریت های شهرستان خواهند داشت.

تاجیک نوری در پایان گفت: با توجه به نبود بیمارستان در منطقه پیشوا پیگیر احداث و تجهیز بیمارستان در اولین فرصت خواهیم بود.

کد خبر 1115372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha