کانون‌‌های مساجد نگاهشان تک بعدی نیست و‌در همه عرصه ها موفق عمل کردند

آصفری گفت: کانون‌‌های مساجد نگاهشان تک بعدی نیست و‌در همه عرصه ها موفق عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک ، «محمد حسن آصفری» در دیدار با مدیر ستاد کارکنان و تعدادی از مسولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کانون های مساجد در راستای آموزش و جذب جوانان به مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالی های گسترده ای را انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.


نماینده مردم اراک، خندابو کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود.


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های خوبی که در طول سال انجام می دهند می توانند جوانان بسیاری را به این مراکز دینی جذب کنند، بیان کرذ: برنامه ریزی و تلاش در راستای برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با محتوای جذاب و جوان پسند در دستور کار قرار گیرد.


این مقام مسئول به همدلی و همراهی ارکان مساجد گ دیگر ارگان ها با کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: نگاه بسته‌ و سنتی از مساجد خارج شود و همه در راستای پیشرفت و تعالی مساجد گام بردارند.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه کانونها مساجد خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، بیان کرد: کانونها نکاهشان تک بعدی نیست و‌ در همه عرصه ها موفق عمل کردند از کمک های مومنانه در ایام کرونا تا اوقات فراغت و کتابخانه ای و برنامه های قرآنی همه فعالیت ها خضور و مشارکت فعال داشته اند.


در ادامه این دیدار، حجت الاسلام  «مصطفی ذوالفقاری» نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت و گفت: کانون های مساجد مامن امنی برای حضور جوان‌ان و نوجوانان هستند.

کد خبر 1115449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha