هیچ سند بالادستی بالاتر از فرمایشات مقام معظم رهبری نیست

سردار رفیعی آتانی گفت: هیچ سند بالادستی بالاتر از فرمایشات مقام معظم رهبری نیست و تفکر امامین انقلاب، ناب و به روز است و باید از آن به عنوان یک سند بالادستی متقن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در نشست با جمعی از فعالان رسانه ای که در سالن بسیج رسانه قزوین برگزار شد، بیان کرد: رسانه ها نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنند و با توجه به احصا مسائل و آسیب های استان، رسانه ها به عنوان چشم و گوش جامعه باید آن را بررسی کرده و روی آن برنامه ریزی کنند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: باید خروجی برنامه های فرهنگی استان احصا شود چراکه کار فرهنگی باید اثر و خروجی لازم را داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: امروز مانند گذشته نمی توانیم بگوییم خروجی کار فرهنگی نیاز به زمان طولانی دارد بلکه تکنولوژی بستری فراهم کرده که بتوان بازدهی کار را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده کرد.

 

سردار رفیعی آتانی با اشاره قدرت رسانه در مقابله با دشمنان تصریح کرد: امروز منطقه و زمان نبرد با دشمن محدود شده و جنگ های هشت ساله به 48 ساعت منتهی شده است؛ امروز قدرت رسانه بی بدیل است و خروجی آن را می توان در ماجرای حمله سایبری بنزین مشاهده کرد که چگونه با اطلاع رسانی به موقع تلاش دشمن خنثی شد.

 

وی تأکید کرد: محتوا، تیتر و میزان اثرگذاری رسانه ها همچون خمپارهای برد بلند و یا حتی کوتاهی است که رسانه ها در این جنگ از آن استفاده می کنند و در واقع متن زیاد منتشر کردن در فضای مجازی و رسانه ها هنر نیست زیرا گاهی 2 کلمه در یک رسانه می تواند اثر ماندگاری را بر جای گذارد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: محتوای تولید شده در رسانه اگر با اطلاعات جامع باشد می تواند اثر یک موشک را داشته باشد و یک تیتر رسانه از موشک شهاب سه قوی تر و برد بیشتری دارد.

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید سند بالادستی را روبروی خود بگذاریم البته هیچ سند بالادستی بالاتر از فرمایشات مقام معظم رهبری نیست و تفکر امامین انقلاب، ناب و به روز است و باید از آن به عنوان یک سند بالادستی متقن استفاده کرد.

 

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: آنچه بسیار اهمیت دارد یارگیری برای انقلاب است و نباید با اندک سلیقه و اختلافی افراد را طرد کنیم؛ امروز همه دستگاه استکبار جهانی دنبال این است که ما را متفرق کند و دور تا دور ما توسط استکبار جهانی و رسانه های آن فرا گرفته شده است.

 

وی افزود: یکی از رنج های بزرگ مقام  معظم رهبری در این است که چالش های پیش روی نظام را به دعوای سیاسی داخل کشور تنزل می دهیم در حالی که چالش جمهوری اسلامی نبرد با استکبار جهانی است و نباید ان را به دعواهای داخلی سیاسی محدود کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به ضرورت امیدبخشی در جامعه توضیح داد: مردم ما مردمی انقلابی هستند به طوری که در رزمایش کمک مومنانه در قزوین 230 میلیارد تومان به سپاه داد شد تا به مردم آسیب دیده از کرونا و محروم کمک کنند و این در حالی است که مقام معظم رهبری تنها مردم را توصیه به کمک کردند و هیچ دستور یا حکمی از سوی ایشان صادر نشده بود.

 

وی یادآور شد: نسخه نجات بخش این کشور در توجه به سیره عملی مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی است و هر عمل شهید سلیمانی خود یک رساله دکتری است و همانطور که فرمانده سپاه بیان کردند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رخساره عملی ولایت فقیه است و اگر مردم این رخساره را ببینند بدون شک بیشتر از قبل همراهی خواهند کرد.

 

کد خبر 1115491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha