بخشش قاتل متهم به قصاص به همت کانون خادم یاران رضوی ورامین

قاتل متهم به قصاص به همت کانون خادم یاران رضوی شهرستان ورامین بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در آستانه وفات حضرت معصومه(س) اخت الرضا با تلاش کار گروه صلح وسازس کانون خادم یاران رضوی«آستان قدس رضوی» (آقایان حاج یوسف تاجیک اسماعیلی، حجه الاسلام اسماعیل فیصلی،  سید ابراهیم برزده، یدالله محبی وحسین فرجی)  و دفتر امام جمعه محترم ورامین با جلب رضایت خانواده مرحوم علی اصفهانی، فرد قاتل از چوبه دار نجات یافت.
سید یدالله حسینی مسئول کانون خادم یاران رضوی شهرستان ورامین در این باره گفت: انجام کارهای فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در قالب های مختلف از جمله مواردی است که درصورت نیاز توسط این دفتر صورت خواهد گرفت.
وی با تقدیر از خانواده مرحوم علی اصفهانی در اجرای فرمان الهی عفو و گذشت، اظهار داشت: این خانواده محترم با این عمل خود نشان دادند چه روح بزرگی دارند و قطعا روح آن مرحوم نیز از این عمل شاد خواهد و امید است این فرهنگ را در موارد مشابه شاهد باشیم.
لازم به ذکر است، خانواده محترم اصفهانی که بابت این عمل خداپسندانه هیچ گونه وجهی را  دریافت ننمودند و انگیزه خود را از قصاص نکردن، معامله با حضرت رضا علیه السلام، دریافت نشان و لباس خادمی آنحضرت عنوان کردند.

کد خبر 1115506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha