کمک سه  میلیارد ریالی خیرین سلامت به منظور خرید تجهیزات حوزه درمانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیرین سلامت، بالغ بر سه میلیارد ریال به حوزه درمانی این شهرستان برای تهیه تجهیزات پزشکی کمک کردند.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: علاوه بر کمک های خیرین که برای خرید تجهیزات هزینه شده است یک دستگاه اکسیژن ساز اهدایی سازمان بنیاد مستضعفان و یک دستگاه سی تی اسکن اهدایی سازمان جهانی بهداشت به دو بیمارستان شهرستان تعلق گرفت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: مردم و خیرین می توانند با مراجعه به نماینده خیرین سلامت مستقر در شبکه بهداشت و درمان شیروان، کمک های خود را به این منظور تخصیص دهند.

 

هاشمی با بیان اینکه فرهنگ سازی جهت ترغیب خیرین بیشتر از طریق رسانه‌های گروهی و فضای اجتماعی می‌تواند بستر جذب نیکوکاران رافراهم کند، اضافه کرد: خط ترویج مشارکت خیرین در حوزه سلامت در گروی بسترسازی رسانه‌ها است.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و هاشمی رفسنجانی شیروان خریداری شده است.

 

وی عنوان کرد: هم اینک، بالغ بر ۳۵ پزشک متخصص در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: براساس آمارهای موجود شهرستان شیروان ۲۰ مرکز خدمات جامع سلامت ، ۶ پایگاه سلامت شهری و ۷۸ خانه بهداشت دارد.

 

 

 

کد خبر 1115508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha