مهلت ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره قران و عترت تا ۳۰ آبان ماه جاری

غلامی، گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان جهت شرکت در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت «هدهد» تا ۳۰ آبان ماه جاری مهلت دارند.

محمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت «هدهد» فرصتی است تا بتوانیم معارف قرآنی را در زندگی‌مان جاری کرده و شاهد خیرات و برکات آن در زندگی روزمره خود باشیم.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است و در ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، تیمی، فن آوری، معارفی، هنری، در ۵۵ رشته برگزار می شود.

 

وی  خاطر نشان کرد: این جشنواره  مانند سنوات گذشته در ۲ مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

 

غلامی بابیان اینکه جشنواره بیست ‌و ششم در بخش معارفی با ۱۰ رشته کار خود را آغاز کرده است تصریح کرد:  در بخش معارف  آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی قرآنی و نماز جزء این رشته ها است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: علاقمندان به شرکت در بیست ‌و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت ثبت نام در این دوره از جشنواره تا  ۳۰ آبان ماه سال جاری فرصت دارند تا به پایگاه اطلاع رسانی   http://quran.behdasht.gov.ir/login   مراجعه و یا با کارشناس واحد قرآن ‌و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شماره تلفن ۰۸۳۳۸۳۶۷۳۹۵ تماس  بگیرند. .

 

وی در پایان گفت: بعد از پایان یافتن زمان ثبت نام تاریخ برگزاری جشنواره از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

کد خبر 1115515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha