بررسی آخرین وضعیت نظام مالیاتی کشور و برنامه‌ها و رویکرد دولت سیزدهم در این زمینه

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت نظام مالیاتی کشور و برنامه‌ها و رویکرد دولت سیزدهم در این زمینه را با حضور معاون اقتصادی سازمان بسیج و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بررسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یک‌شنبه ( 23 آبان ماه) تا سه شنبه (25آبان ماه ) برگزار می‌‎شود. اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز یک شنبه با معاون اقتصادی سازمان بسیج به مناسبت هفته بسیج سازندگی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت نظام مالیاتی کشور و برنامه‌ها و رویکرد دولت سیزدهم در این خصوص نشست مشترکی برگزار خواهند کرد. از طرفی اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل 44 قانون اساسی نیز در جلسه روز یک شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب خواهند شد.

 

نشست با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و استماع برنامه های ارائه شده و جلسه کارگروه مشترک بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات و الحاقات بعدی دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

 

همچنین اعضای کمیسیون اقتصادی روز سه شنبه با رئیس و هیات عامل صندوق توسعه ملی به منظور بررسی آخرین گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی و برنامه های پیشنهادی دولت سیزدهم در این خصوص و بررسی گزارش ناظران مجلس شورای اسلامی در مجامع، شوراها، هیات ها مرتبط با کمیسیون اقتصادی نشست مشترکی خواهند داشت.

کد خبر 1115547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha