سالانه ۵۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های موسسه نورالیقین بانه آموزش می‌بینند

مسئول موسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه گفت: سالانه بالغ بر ۵۰۰ نفر قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی این موسسه آموزش می‌بینند.

زریان صالح پور مسئول موسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: موسسه قرآنی نورالیقین در طول سال کلاس‌های آموزشی مختلفی در حوزه قرآن کریم برای مخاطبان خود برگزار می‌کند و این موسسه حتی در دوران اوج کرونا فعالیت‌های قرآنی و دينی را بصورت نیمه حضوری و آنلاین برگزار کرده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، حفظ قرآن کریم و کلاس‌های احکام از جمله دوره‌های آموزشی این موسسه قرآنی است که در شهرستان بانه فعالیت دارد.

 

مسئول موسسه قرآنی نورالیقین بانه اعلام کرد: سالانه بالغ بر 500 نفر قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی این موسسه آموزش می‌بینند.

 

صالح‌پور اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری به لحاظ مادی بسیار متضرر شده‌ایم و نتوانسته ایم از مدرسان و مربیان تحت پوشش موسسه حمایت کنیم بنابراین انتظار می‌رود مسؤلین در راستای تخصیص اعتبار مراکز مردمی و خودگردان تدابیری حمایتی بیندیشند تا از مشکلات مراکز آموزشی مردمی کاسته شود.

 

 

وی اضافه کرد: موسسه قرآنی نورالیقین بانه در سال جاری نیز در توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی دریغ نکرده و توانسته بالغ بر 500 نفر در شش ماهه اول 1400 بمنظور حضور و بهره‌گیری از کتاب آسمانی قرآن کریم جذب کند.

کد خبر 1115581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha