اجرای مانور صفر لحظه ای در ۷ شهرستان ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: مانور صفر لحظه ای بطور همزمان در هفت شهرستان پرخطر در پی صادر شدن هشدار سطح نارنجی و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «آیت قیصربیگی» در این خصوص اظهار کرد: مانور صفر لحظه ای بطور همزمان در هفت شهرستان پرخطر سیروان، چرداول، هلیلان، بدره، ملکشاهی، دره شهر و آبدانان  برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه  این مانور در پی صادر شدن هشدار سطح نارنجی و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان به دستور استاندار ایلام  برگزار شده است، گفت: در اجرای این مانورها در سطح نقاط مختلف استان، مدیریت بحران استان، فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها  حضور داشتند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام هدف از اجرای مانور صفر لحظه ای را آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران استان در مناطق پرخطر استان عنوان کرد و افزود: هم اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل هستند و علی رغم شروع بارش ها در استان خوشبختانه تاکنون شاهد حادثه ای در استان در این باره نبوده‌ایم.

 

قیصربیگی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای آمادگی دستگاه های اجرایی استان به منظور مقابله با حوادث غیرمترقبه انجام شده است، یادآور شد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران استان وظیفه دارند در شرایط هشدار در آماده باش کامل باشند تا انشاالله شاهد حادثه یا خسارتی در پی بارش‌ها در استان نباشیم.

 

وی تصریح کرد:  این مانور موجب آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های عضو ستاد مدیریتی بحران استان در فصل بارش ها می شود تا از هر گونه حادثه ای جلوگیری به عمل آبد.

کد خبر 1115609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha