ضرورت نگاه جهانی به تقریب مذاهب در رسانه

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری حضور در جمع مدیران رادیو معارف ضمن قدردانی از زحمات برنامه سازان این رادیو در راه اندازی رادیو وحدت بر ضرورت نگاه جهانی به تقریب مذاهب در رسانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «شهریاری» شرط تحقق تمدن نوین اسلامی را داشتن نگاه جهانی به مقوله تقریب مذاهب دانست و گفت: ایران توانسته در پرتو این نگاه در عرصه های مختلف، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را تحقیر کند.


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ارسال پیام شکست پذیری استکبار به ملت های مسلمان را علت عمده دشمنی آنها با ایران اسلامی و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست.


وی با بیان اینکه پیروان ادیان الهی از گذشته های دور در ایران در کنار یکدیگر زندگی می کرده اند به اشتراکات فراوان شیعیان و اهل تسنن اشاره کرد و افزود: در پرتو رعایت ادب اختلاف می توان از تفرقه پرهیز کرد.


شهریاری همچنین بر آمادگی این مجمع برای همکاری در زمینه های مختلف برنامه سازی با رسانه ملی و رادیو معارف تاکید کرد.


آقای کاویانی مدیر رادیو معارف نیز در این نشست با اشاره به تلاش های برنامه سازان این رادیو برای ارائه برنامه های جذاب و پر محتوا در رادیو وحدت گزارشی از این اقدامات ارائه کرد.


مدیر رادیو معارف در ادامه با اشاره به نوع مخاطبان رادیو معارف که از اقشار مختلف جامعه هستند و همچنین با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر درجه یک بودن کارشناسان و محصولات رادیو معارف، افزود: سعی ما هم بر این است که محتوای معارفی درجه یک و در تراز ارزشهای انقلاب و طبق سند چشم انداز، تهیه، تولید و پخش شود.

کد خبر 1115619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha