مراسم گرامیداشت چهارم آذر در اندیمشک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مراسم گرامیداشت چهارم آذر با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (شنبه ۲۲ آبان) در نشست هماهنگی مقدمات مراسم چهارم آذر و هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) روح وطن‌دوستی، غیرت و مقاومت را در جان مردم کشورمان دمید و این کشور را یکپارچه متحد کرد تا در مقابل بیگانگان قد عَلَم کند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: مردم شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌هایی که داشتند توانستند در مقابل دشمن به خوبی ایستادگی کنند و حماسه‌هایی را رقم بزنند.

 

وی اذعان کرد: دشمن در ۶ مهر سال ۱۳۵۹ در جسر نادری به دنبال ورود هر چه بیشتر به کشور بود که با مقاومت و ایستادگی مردم مومن و انقلابی شهرستان اندیمشک مواجه شد و تلاش آن برای تقسیم کشور، ناکام ماند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه یکی از اهداف دشمن این است که غیرت دینی و وطنی را در جامعه ما از بین ببرد تصریح کرد: دشمن به صورت شبانه‌روزی برای دین‌زدایی تلاش می‌کند.

 

وی عنوان کرد: ضرورت دارد مراسمات ملی و مذهبی را پاس بداریم و با اهتمام بیشتری برگزار کنیم تا نسل‌های آینده، این میراث ماندگار را حفظ کنند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: مراسم گرامیداشت چهارم آذر با حضور «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه بمباران اندیمشک در روز چهارم آذر سال ۱۳۶۵، هم مظلومیت و هم مقاومت مردم این شهر را نشان می‌دهد ادامه داد: مقاومت، ایستادگی و افتخارآفرینی مردم اندیمشک در تاریخ ثبت شده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که به همراه نماينده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، بسیاری از مراحل ثبت حماسه چهارم آذر اندیمشک در تقویم کشور طی شده است.

 

وی در ادامه به بیان مطالبی پیرامون نقش‌آفرینی و حضور موثر مردم اندیمشک در صحنه‌های مختلف و تاکید بر لزوم همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات هفته بسیج و چهارم آذر پرداخت.

 

کد خبر 1115633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha