کاهش ۲۷ درصدی نزاع و درگیری در گلستان/ گسترش فعالیت خدمات مددکاری در ۲۲ کلانتری

نصیری از گسترش فعالیت خدمات مددکاری در ۲۲ کلانتری استان خبر داد و گفت: از ۲۲ کلانتری، در ۲۱ کلانتری مشاور روانشناس مستقر شده و یک کلانتری دیگر هم تا یک ماه آینده کار خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «علیرضا نصیری» ظهر امروز (شنبه 22 آبان) در جمع نمایندگی های خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان گفت: امروز اهداف دنیای مجازی با دنیای واقعی متفاوت شده و بر زندگی اجتماعی ما تاثیرگذار است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: این فضا می تواند نظم عمومی را خدشه دار کند و آن جامعه را به مخاطره بیاندازد.

 

وی با بیان اینکه مدیران کانال ها و خبرگزاری ها نقش مهمی در حوزه امنیت اجتماعی دارند، گفت: رسانه ها از قدیم پلی بین مردم و سازمان ها بودند و مشکلات مردم را منعکس می کردند و الان هم اقدامات رسانه ها در حوزه نظم و امنیت اجتماعی بسیار مهم است.

 

نصیری ادامه داد: نقش اصلی اهالی رسانه ارتقای سواد رسانه ای است که متاسفانه کاربران فضای مجازی امروز از این سواد برخوردار نیستند.

 

وی خطاب به اهالی رسانه گفت: در حوزه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی هم کار شود و درسانه ها مطالبه گری در اجرای امنیت را از دستگاه ها داشته باشند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان اظهارداشت: استان گلستان استانی قومیتی است و همه اقشار برادارانه در کنار هم زندگی می کنند.

 

وی از کاهش 27 درصدی نزاع و درگیری در 7 ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: چند مورد تبر زنی در استان، جو ناامنی را در استان ایجاد کرده و بر روی اقتصاد استان هم تاثیر منفی گذاشته است.

 

نصیری، برگزاری 56 نشست خبری و تعاملی و بازدید از رسانه ها، تولید 5600 دقیقه مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، تهیهه و تولید 250 متن و پیام آموزشی و 9 هزار و 300 مراجعه به مرکز مشاوره آرامش را اقدامات 7 ماهه معاونت اجتماعی انتظامی گلستان برشمرد.

 

وی از گسترش فعالیت خدمات مددکاری در 22 کلانتری استان خبر داد و افزود: از 22 کلانتری، در 21 کلانتری مشاور روانشناس مستقر شده و یک کلانتری دیگر هم تا یک ماه آینده کار خود را آغاز می کند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در ادامه از کشف 60 درصدی سرقت ها در 7 ماهه امسال خبر داد و گفت: جمع کل سرقت ها در استان 8 درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: در این مدت، 8 هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این راستا 77 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع دستگیر شدند.

 

نصیری گفت: تصادفات جاده ای و درون شهری استان نیز در این مدت 9 درصد افزایش یافته است.

 

 

 

کد خبر 1115635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha