دزفول قطب درمانی خوزستان است

آوایی با بیان اینکه دزفول قطب درمانی خوزستان است و به شهرهای دیگر نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهد گفت: وزارت بهداشت باید نسبت به تکمیل برخی پروژه های درمانی در دزفول توجه کند.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزازری شبستان در دزفول اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات و کمبودهای دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول و همچنین تکمیل و توسعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان جلسه ای با وزیر بهداشت برگزار و بر این موضوع تاکید شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی شهرستان دزفول را قطب درمانی خوزستان دانست و افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر خدمات درمانی و بهداشتی شهرستان به غیر از این شهر شامل شهرهای اطراف و حتی استان های همجوار می‌شود، ضرورت دارد تا وزارت بهداشت و درمان به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات به بیماران نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد.

 

وی با اشاره به موارد متعددی از نیازمندی‌های درمانی و بهداشتی این شهرستان تصریح کرد: تامین اعتبارات جهت بازسازی بیمارستان دکتر گنجویان و پرداخت مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و جذب اعتبارات به منظور تکمیل و توسعه طرح های درمانی از جمله ساختمان زنجیره سرما و همچنین تکمیل بیمارستان های درمان بستر دزفول باید مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد.

 

کد خبر 1115658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha