توسعه زیرساخت های ورزشی در لرستان ضروری است

ثمینی با اشاره به وجوداستعدادهای ورزشی بسیار در استان لرستان، گفت: همراهی دولت برای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(22 آبان) در آئین افتتاح مجتمع ورزشی المپیک زاگرس (موج های آبی) با حضور سید حمید سجادی وزیر وزش و جوانان برگزار شد،اظهارداشت: استان لرستان با کمبود زیرساخت های حوزه ورزش مواجه است.

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دولت در راستای ارتقای زیرساخت های ورزشی در استان، افزود: انتظار می رود دولت با ایجاد اماکن ورزشی در راستای شناسایی این ظرفیت‌ها اقدام کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی در استان لرستان، اذعان داشت: مردم لرستان همواره همراه و پشتیبان دولت بوده اند و روحیه شجاعت و دلاوری آنها قبل و بعد از انقلاب زبانزد و شایسته است که اقداماتی در شان این استان صورت بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد : امید می رود لرستان بتواند با نگاهی عدالت محور به جایگاه ورزشی خود در کشور و جهان دست یابد.

 

ثمینی با بیان اینکه  لرستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی به نوعی خاکریز دوم جنگ بود و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم کرد، اذعان داشت: با اینکه نظام تاکنون خدمات زیادی به این استان داشته است اما کافی نیست.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به افتتاح مجتمع ورزشی المپیک زاگرس (موج های آبی) شهرستان بروجرد گفت: نظیر این مجموعه باید در استان افتتاح شود تا جوانان و نوجوانان بهره مند شوند.

کد خبر 1115665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha