بازپیرایی و بهسازی بوستان محله شاه ابوالقاسم در دستور کار شهرداری منطقه بافت تاریخی

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از بازپیرایی و بهسازی بوستان محله شاه ابوالقاسم در دستور کار شهرداری منطقه بافت تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در پی دیدار اخیر «علیرضا نقوی» سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با ساکنین محله شاه ابوالقاسم و به‌منظور بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌های موجود از این محله بازدید و به رفع کاستی‌ها تأکید کرد.

علیرضا نقوی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری بخش زیادی از پروژه‌های توسعه محلی را به بهره‌برداری برسانیم؛ گفت: معتقدم با جلب مشارکت شهروندان موفقیت پروژه‌های محلی حتمی است.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد افزود: محله جایی است که به‌عنوان اولین محل حضور اجتماعی شهروندان در یک شهر به شمار می‌رود و می‌توان گفت جایگاه پیوند خانواده و شهر بوده و به‌عنوان کوچک‌ترین بخش در ساختار کالبدی یک شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه بازپیرایی و بهسازی بوستان محله شاه ابوالقاسم با رویکرد برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است؛ تصریح کرد: برگزاری رویداد‌های مهم فرهنگی می‌تواند زمینه شورونشاط و همدلی را در محلات تقویت کند.

نقوی خاطرنشان کرد: اساس توسعه محلات در گرو احساس مسئولیت و تعامل جمعی است و این کار باید به‌طور جدی‌تر در محلات پیگیری شود.

کد خبر 1115694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha