تجدید میثاق کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با شهدا

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به همراه کارکنان این اداره کل در آستانه هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار با حضور در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدا امامزاده علی‌اشرف (ع)با آرمان‌های امام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان سمنان،«محمد طاهریان»، ضمن تبریک هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار جایگاه شهدا راجایگاهی رفیع دانست وگفت: بخش قابل‌توجه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که کتابداران برنامه‌های متنوع فرهنگی را در طول سال برگزار می‌کنند خواستار برگزاری برنامه‌های متعدد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

 

وی شعار هفته کتاب و کتاب‌خوانی و کتابدارسال جاری را«جای خالی را با کتاب خوب پرکنیم» عنوان کردوافزود: این هفته از ۲۴ آبان آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد.

 

طاهریان با تأکید بر اینکه این هفته فرصتی برای اطلاع‌رسانی خدمات کتابخانه‌های عمومی به مردم است از کتابداران خواستار اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تصریح کرد: شرایط بازدید از کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌هایی که وضعیت آن‌ها ازلحاظ ویروس کرونا قرمز نمی باشد به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم خواهد شد.

 

کد خبر 1115711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha