دولت سیزدهم به حوزه مد و لباس نگاه ویژه  دارد

دبیر کارکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: خوشبختانه از روزهای آغاز دولت سیزدهم حوزه مد و لباس مورد توجه ویژه و جدی قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ در بازدید از نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در مصلای تهران مریم پورشهابی دبیر این کارگروه عنوان داشت: از بخش فرهنگ انتظار زیاد می­رود ولی متأسفانه اختصاص بودجه به این حوزه بسیار محدود است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه مد و لباس توجه زیادی دارد و همین امر باعث شده که دولت از بخشهای مختلف این حوزه مطالبه گری نماید تا هرچه بیشتر فعال باشند و شاهد پیشرفت و نمود آن نیز در جامعه باشیم. در همین راستا این کارگروه جدی­تر در این حوزه اقدام می نماید.

پورشهابی با ذکر این نکته که همه نگاه­ها به سمت مد و لباس می­باشد افزود: برای اینکه حرکت موفقی در این حوزه صورت گیرد باید همه دستگاه­های مرتبط را بسیج نموده تا به وظایف قانونی خود بیش از پیش پایبند و به تعهدات خودشان عمل نمایند تا ما بتوانیم با حرکت جهادی انتظاری که از این حوزه می رود را فراهم نماییم.

اسدالله سلیمانی مدیر عامل انجمن محصولات عفاف و حجاب نیز با بیان اینکه محصولات حجاب یک کالای استراتژیک برای کشور اسلامی می­باشد افزود: تولید یک کار اقتصادی است که باید برای آن ایجاد مزیت نمود مثل حذف مالیات و ایجاد هم افزایی، در حال حاضر تولیدکنندگان لباس به مدت 2 سال است که نتوانستند تسهیلات دریافت نمایند و همکاری سازمان ها در این زمینه بسیار کمرنگ بوده است دولت باید از پتانسیل نهادهای مردمی حوزه تولید عفاف و حجاب که بدون چشم داشت شرکت می­ استفاده نماید.

نمایشگاه عفاف و حجاب و جهیزیه ایرانی در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)  همه روزه از ساعت 11 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان است.

کد خبر 1115712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha