شهیدان پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از شهیدان به عنوان پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان، ایثارگران و جانبازان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان کامیاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تجلیل، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان همواره از عمده وظایف تمامی مسئولان در حفظ کرامت و جایگاه والای این عزیزان است.

 

 

وی از شهیدان به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت یاد کرد و افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند و امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان،  ایثارگران و جانبازانی است که از همه تعلقات دنیوی خود گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

 

 

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: دفاع‌ مقدس سال‌هاست به پایان رسیده است، اما داغ فراق عزیزان برای خانواده شهدا و  درد و آلام ناشی از آسیب‌های جسمی برای جانبازان عزیز ما همچنان ادامه دارد.

 

 

وی تصریح کرد: حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌تواند بهترین آیینه برای نشان دادن فداکاری‌ها و عظمت انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد و امروز اگر ما آسایشی داریم و پیشرفت در انقلاب ما صورت گرفته از برکات خون شهدای عزیز و جانبازی شیرمردانی است که هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیدند و این را ثابت کردند که تا جان در بدن دارند نمی‌گذارند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن متجاوز بیفتد.

 

 

نجفی یادآور شد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند. 

کد خبر 1115732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha