احداث ۲۲ واحد مسکونی برای مددجویان در آستارا

ملک‌زاده از احداث ۲۲ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی شهرستان آستارا خبر داد.

«داریوش ملک‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: طی تفاهم‌نامه امضاء شده بین اداره کل بهزیستی و سازمان برنامه و بودجه، استانداری و بنیاد مسکن احداث ۲۲ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی آستارا در حال انجام است.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان‌اینکه این واحدهای مسکونی در متراژهای بین ۴۱ تا ۶۰ متر مربع ساخته می‌شود، افزود: واحدهای در دست احداث ۱۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب احداث واحدهای مسکن محرومین ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد به مددجو اعطا می‌شود، تصریح‌کرد: مابقی هزینه ساخت ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بهزیستی است.

 

ملک‌زاده گفت: طی سال جاری همچنین بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا یک واحد مسکن احداث و در بخش لوندویل تحویل مددجو داده است.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان‌اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء احداث ۶ واحد مسکن مددجویی را در برنامه داشته است، افزود: ۴ واحد آن تحویل داده شده و ۲ واحد نیز در یک ماه آینده به مددجو تحویل داده می‌شود.

 

ملک‌زاده خاطرنشان‌کرد: واحدهای مسکونی در متراژهای ۶۰ متر مربع و با صرف هزینه بین ۲۲۵ تا ۲۷۶ میلیون تومان ساخته می‌شود.

کد خبر 1115796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha