مهلت ثبت‌نام در مهرواره قرآنی «طاها» تمدید شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: مهلت ثبت‌نام نخستین مهرواره قرآنی «طاها» تا ۲۵ آبان ماه تمدید شد.

سیدمهدی صفی‌یاری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهار کرد: این معاونت در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی مهرواره قرآنی با عنوان «طاها» را در دستور کار قرار داد.

 

 


وی افزود: هدف از برگزاری این مهرواره شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده‌های طلاب و روحانیون اهل سنت و ترویج معارف قرآن در فضای مجازی است.

 


صفی‌یاری اعلام کرد: به دلیل استقبال از نخستین مهرواره قرآنی طاها و بر اساس نظر مراکز اسلامی استان‌ها مهلت ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۲۵ آبان ماه تمدید شد.

 


وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه صفحه ویژه مهرواره قرآنی «طاها» در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند، افزود: این دوره از مسابقات با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به صورت مجازی می‌شود.

 


معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، شعار مهرواره قرآنی طاها را «قرآن، کتاب زندگی» ذکر و بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء برگزار می‌شود.

 

 

صفی‌یاری اضافه کرد: حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب، قرائت ترتیل و تقلیدی، ترجمه و مفاهیم، کتاب‌خوانی و صحیفه سجادیه از دیگر رسته‌های مهرواره طاها است که در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر 1115805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha