باید نقشه فرهنگی جامعی در مشهد داشته باشیم

سلیمی گفت:همه حوزه ها حتی خدمات شهری اگر می خواهند در موضوعی کار کنند باید متناظر با موضوع فرهنگی باشد، ما باید نقشه فرهنگی جامعی را در مشهد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فاطمه سلیمی» شامگاه(۲۲ آبان) در حاشیه مراسم آیین آغازین جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد اظهار کرد: امسال کمیسیون فرهنگی شورای شهر برنامه ویژه ای را برای بحث جشنواره هنرهای شهری مشهد (استقبال از بهار ۱۴۰۱) در نظر دارد و یکی از بحث هایی که امسال مدنظر داریم این است که باید نگاهی که در حوزه فرهنگی به این جشنواره وجود دارد، ویژه باشد.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت:همه حوزه ها حتی خدمات شهری اگر می خواهد در موضوعی کار کند، باید متناظر با موضوع فرهنگی باشد، ما باید نقشه فرهنگی جامعی را در مشهد داشته باشیم.

 

وی افزود:برای المان هایی که قرار است امسال طراحی شود، باید روایت هایی را تعریف کنیم که روایت ها شهر قصه گو را مطرح کند و در کنار هر المانی وقایع متناظر با آن روایت شود.

 

سلیمی عنوان کرد: در حوزه خدمات شهری یک سری المان هایی را داریم که در سال گذشته تولید شده است و امسال آن ها را بازپیرایی خواهیم کرد، در طراحی المان های این حوزه نیز باید همکاران فرهنگی نقش داشته باشند که شهر حالت دوگانه نداشته باشد.

کد خبر 1115822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha