روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در قرچک

فرماندار قرچک از روند کاهشی بستری بیماران کرونایی خبر داد و گفت: درحال حاضر ایمن‌سازی جامعه از طریق واکسیناسیون علیه کرونا مهمترین دغدغه است که مردم باید این موضوع را جدی گرفته و برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر رؤسای ادارات برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این نشست اقدامات انجام شده در خصوص اجرایی شدن گام ششم طرح شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا، ظرفیت تخت‌های بیمارستان، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و روند واکسیناسیون اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، کسبه و بازاریان ارائه شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: در دوران کرونا صاحبان صنوف و کسبه همکاری‌های خوبی داشتند که قابل تقدیر است و انتظار می‌رود در امر واکسیناسیون نیز پیشتاز بوده و علاوه بر خود، دیگران را نسبت به انجام آن تشویق کنند.

وی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی در قرچک با موفقیت‌هایی بود که باید استمرار داشته باشد؛ همچنین سایر طرح‌ها از جمله اعطای کمک‌های مؤمنانه، کمک دارویی، سبد کالا و تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده با کمک نهادهای حمایتی برقرار باشد.

خطیبی بیان داشت:‌ آگاهی‌بخشی ادارات به مراجعین و جامعه هدف مربوطه برای واکسیناسیون امری ضروری است و باید گزارش اقدامات به طور مرتب به فرمانداری اعلام شود.

فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم واکسیناسیون گروه های هدف خصوصا دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت: واکسیناسیون دانش آموزان و نحوه حضور آنان در مدارس نیز باید مدیریت شده و با برنامه ریزی پیش برود و علاوه بر این خانواده ها نیز بایستی نسبت به سلامت فرزندان و عادی شدن شرایط تحصیل دغدغه مند باشند.

کد خبر 1115880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha