جشنواره آوای مقاومت جنوب کرمان با محوریت عنبرآباد برگزار می‌شود 

سنجری گفت:  جشنواره آوای مقاومت جنوب کرمان ۴ آذر ماه سال جاری با محوریت شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

«سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هم اندیشی جشنواره استانی سرود آوای مقاومت جنوب کرمان، خبر داد و گفت: این جشنواره ۴ آذر ماه سال جاری با محوریت شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.


فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد بیان کرد: جشنواره استانی سرود آوای مقاومت به منظور شکوفایی استعدادهای نوجوانان در عرصه سرودهای انقلابی و با حضور گروه های سرود سراسر استان برگزار می شود.


وی ابراز کرد: این جشنواره رقابتی با اهدای جوایز ارزنده ای همراه است و برای گروه اول مبلغ هفت میلیون تومان گروه دوم مبلغ پنج میلیون تومان و گروه سوم مبلغ سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


سنجری ادامه داد: ۲۰ روز قبل از طریق مجازی و همچنین بسیج دانش آموزی فراخوان ثبت نام گروه های سرود در این جشنواره اطلاع رسانی شد و که در نهایت ۹ گروه سرود متقاضی شرکت در جشنواره آوای مقاومت، ثبت نام کردند.


فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد با یادآوری این مطلب که ابتدا قرار بود جشنواره آوای مقاومت به صورت حضوری در تالار باغ صبا برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی امکان برگزاری این جشنواره به صورت حضوری نیست بنابراین گروه های سرود شرکت کننده می بایست ویدئوی از اجراهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


وی در خاتمه با بیان این مطلب که گروه های سرود شرکت کننده در این جشنواره، سرودهای انقلابی را اجرا می کنند، عنوان کرد: داورانی از مرکز استان، داوری این رقابت ها را بر عهده دارند.

کد خبر 1115962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha