مطالبات عموم اهالی روستای دراویزه شهرستان باوی پیگیری می شود

حسینی با اشاره به بازدید از روستای دراویزه بخش مرکزی شهرستان باوی گفت: از جمله مطالبات مردم این روستا انتقال منازل آسیب دیده باقی‌مانده از سیل ۹۸، احداث کانال آب و برق و عدم رضایت از قیمت تملیک اراضی مرغوب بود.

«سید کریم حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بازدیدی از روستای دراویزه بخش مرکزی شهرستان باوی انجام شد و ضمن گفت‌وگوی میدانی با مردم و مسئولان محلی روستا اولین مطالبات آنها در زمینه انتقال منازل آسیب دیده باقیمانده از سیل ۹۸ بود.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص احداث کانال آب و برق منطقه و عدم رضایت از قیمت تملیک اراضی زراعی مرغوب افزود: نیاز است که تجدیدنظر در زمینه قیمت گذاری این اراضی صورت بگیرد.

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات اهالی در خصوص اصلاح شبکه داخلی آب شرب روستا بود که با هماهنگی مدیرعامل آبفا خوزستان مقرر شد تا لوله های مورد نیاز این شبکه تأمین و ظرف یک ماه آینده این اصلاح شبکه انجام شود.

 

حسینی عنوان کرد: در خصوص مطالبه سوم اهالی برای بهسازی روستا نیز پیگیری هایی انجام و مقرر شد با همکاری بنیاد مسکن اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

 

وی یاد آور شد: برخی از منازل آسیب دیده از سیل که به شرق جاده منتقل شدند نیز فاقد گاز شهری بودند که به فرماندار ابلاغ کردیم تا در این زمینه پیگیری های لازم را داشته باشد.

 

 

کد خبر 1116025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha