تدبیر کانون فرهنگی هنری مسجد  برای حمایت از نیازمندان

اصالت پور گفت: طرح بیستم های بیست تومانی با هدف جذب مشارکت خیرین برای حمایت از نیازمندان اجرایی شده است.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح بیستم های بیست تومانی در راستای جذب مشارکت خیرین و رفع مشکلات نیازمندان به صورت مستمر در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی افزود: هر ماه کمک های مالی جمع آوری شده برای رفع بخشی از نیازهای نیازمندان هزینه می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: تاکنون چند مرحله از طرح بیستم های 20 تومانی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد حمایت از نیازمندان برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در مرحله اخیر این طرح  قرار است بسته های غذایی برای نیازمندان تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

 

اصالت پور افزود: تاکنون طی چند مرحله اجرای این طرح با مشارکت خیران بسته غذایی و پک میوه ویژه خانواده های نیازمند شهرستان بروجرد تهیه و توزیع شد.

 

وی بیان کرد: تهیه شیر خشک  برای خانواده های نیازمند دارای نوزاد، تهیه گوشی هوشی مند برای فرزندان دانش آموز نیازمندان و  پرداخت قبوض آب، برق و گاز خانواده های نیازمند  در قالب این طرح پرداخت شد.

  

 اصالت پور خاطرنشان کرد: در این طرح خیران و افراد توانمند می توانند با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان از ایتام و نیازمندان حمایت کنند.

 

وی بیان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری کمیل و موکب جوانان بروجرد بانک اطلاعاتی از خانواده های نیازمند بروجردی تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بروجرد اظهار کرد: با جذب حمایت خیران و افراد توانمند به صورت ماهانه و موردی از خانواده های تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت می شود.

کد خبر 1116086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha