۲۰ شهید مدافع سلامت جنوب کشور در جهرم تجلیل می شوند

حجت الاسلام دستداده گفت: در آیین گرامی داشت شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور، از ۲۰ شهید این عرصه تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «زین العابدین دست داده»، امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در نشست هماهنگی یادواره «شهدای سلامت» دانشگاه های علوم پزشکی قطب پنج کشور که قرار است به میزبانی جهرم برگزار شود، گفت: شکوه یادواره امسال متفاوت تر از سال های پیش است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به حضور مسئولین کشوری و استانی در این یادواره شهدا، افزود: سمت و سوی یادواره امسال به سمت شهدایی است که جانشان در راه سلامت و مبارزه با کرونا از دست دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا کنون نام ۲۰ شهید سلامت در منطقه پنج دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ثبت رسیده است که از مقام شامخ این عزیزان در کنار دیگر شهدای گرانقدر تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام دستداده ادامه داد: همچنین «شهيد داوود عليان»، به عنوان اولين شهيد مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم است كه طرح تنديس اين شهيد گرانقدر را در اين مراسم با شكوه خواهيم داشت.

 

وی عنوان کرد: دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم و اولين یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور در تاريخ ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولين كشوري و استاني و روسای دانشگاه های علوم پزشكی قطب پنج به ميزبانی دانشگاه علوم پزشكی جهرم در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

کد خبر 1116145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha