لزوم تشکیل اتاق فکر فرهنگی/ فعالیت‌های فرهنگی با وحدت رویه انجام شود

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی با وحدت رویه برگزار شود گفت: فعالیت‌های فرهنگی گسترده بوده و نیازمند اتاق فکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی» امروز(یک شنبه، ۲۳ آبان) در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تعدد مراکز فعالیت های فرهنگی را یکی از مشکلات استان دانست که موازی کاری، نبود همگرایی و تنش در سایه موازی کاریرا به همراه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان هشت هزار شهید به ویژه شهدای مدافع حرم گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شهدا خروجی کانون‌های فرهنگی گیلان است و بیش از این می‌توان در عرصه فرهنگی کار انجام داد.

 

وی با اشاره به اینکه آسیب‌ها و رانش‌های فرهنگی به لحاظ نبود هماهنگی‌ها به کف جامعه کشانده می‌شود، بیان کرد: دستگاه های مشخصی متولیان امور فرهنگی هستند و فعالیت ها باید با وحدت رویه انجام شود.

 

*ورزش گیلان میدان تاخت و تازهای سیاسی شده است

فلاحتی به جایگزینی مسئولان جدید در تصدی‌ها در استان اشاره کرد و با بیان اینکه ورزش گیلان در سال‌های اخیر آسیب دیده است، اظهارکرد: ورزش گیلان میدان تاخت و تازهای سیاسی شده و این امر به دلیل نفوذ قدرتمندان سیاسی است ضمن اینکه بعضی رجال سیاسی به فکر کار برای اطرافیان خود هستند.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه به وسیله افرادی می‌خواهیم زیرساخت‌های فرهنگی را درست کنیم که خودشان مشکل دار هستند گفت: البته ناامید نیستیم و در این عرصه باید فرهیختگان دانشگاهی و حوزوی را ورود دهیم.

 

امام جمعه رشت جهادی عمل کردن را اولویت فعالیت‌‌های فرهنگی در شورای شهر رشت عنوان کرد و با تاکید براینکه بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر باید برای تولید و کالای داخلی استفاده شود، متذکر شد:نظارت شورای شهر رشت بر انجام فعالیت‌های فرهنگی حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر باید با نهادهای فرهنگی رابطه برقرار کند تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی گسترده بوده و نیازمند اتاق فکر است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به زودی در استان جوانان خوب دلسوخته، دیندار و اهل تدین روی کار خواهند آمد، بیان کرد: در میدان سیاست می خواهیم بزن بزن حذف شود و جهادی عمل کنند.

 

 

 

کد خبر 1116146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha