برگزاری هشتمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج

رحیمی از برگزاری هشتمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی رحیمی» در جمع خبرنگاران به برگزاری هشتمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری استان مرکزی در اواخر آذرماه سال جاری برگزار می شود.

 

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب های ایده، اختراع، مقاله، طرح پژوهشی، شرکت دانش بنیان، تولیدات فرهنگی، هنری، تولید محتوا، فیلم، کتاب، نشریه و سایر فعالیت ها برگزار می شود، افزود: محورهای ارسال آثار به جشنواره چالش های استان مرکزی در حوزه های فنی و مهندسی، پزشکی، فناوری های نرم و صنایع خلاق، فرهنگی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۲ آذرماه جهت ارسال طرح ها، آثار و ایده ها اقدام کنند، ادامه داد: شرکت برای اقشار مختلف مردمی آزاد است.

 

این مقام مسئول تقدیر از مخترعان، مبتکران، پژوهشگران و  تلاشگران عرصه های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی که در  گسترش و توسعه علم و فناوری در حال فعالیت هستند را یکی از مهمترین اهداف جشنواره دانست و اضافه کرد: تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری، هدایت گفتمان و فعالیتهای علمی و پژوهشی و به نمایش گذاشتن برخی از دستاوردهای علمی و فن‌آورآنه بسیجیان از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

رحیمی  همچنین به تشکیل ۵ کمیته تخصصی و شورای علمی جشنواره با حضور مدیران اقشار دانشور بسیج و دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و گفت: این مهم به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام شده است.

 

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در این جشنواره علمی، نخبگان و فرهیختگان اقشار مختلف بسیج از جامعه پزشکی، حقوقدانان، اساتید، فرهنگیان، دانش آموزی، ناحیه دانشجویی و مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، طلاب، فرهنگیان و ... شناسایی و مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

وی ادامه داد: علاوه بر نخبگان اقشار مختلف بسیج، از مخترعان و مبتکران برتر استان که در طول سال گذشته و امسال توانستند طرح های موفق و فعالیتهای  اثر بخشی را در حوزه علم و فناوری اجرا کنند نیز تقدیر شود.

کد خبر 1116165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha