آماده باش فرمانداری ها و ستاد مدیریت بحران استان کرمان برای امدادرسانی احتمالی در هرمزگان

زینی وند با اشاره به اینکه زمین لرزه هرمزگان در مناطق وسیعی از استان کرمان نیز احساس شد؛ گفت: به همه فرمانداران و ستادمدیریت بحران استان آماده باش دادیم و آنها در آمادگی کامل به سر می برند تا چنانچه نیاز شد به هرمزگان کمک رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی وقوع زمین لرزه بزرگی که عصر امروز یکشنبه(۲۳ آبان) در لافت استان هرمزگان رخ داد، استان کرمان نیز به حالت آماده باش درآمد.

 

 



علی زینی وند، استاندار کرمان از اعزام تیم های ارزیاب به شهرستان های جنوبی استان که در مجاورت هرمزگان قرار دارند، خبر داد.

 



وی که در این باره با شبکه خبر گفتگو کرد؛ افزود: زمین لرزه هرمزگان در بخش وسیعی از استان کرمان نیز احساس شد اما خوشبختانه هیچ گونه خسارتی در استان نداشته است.

 

 


استاندار کرمان با اعلام اینکه همه تیم ها در استان کرمان در آماده باش کامل قرار دارند؛ گفت: استان هرمزگان نیز اعلام کرده چنانچه نیاز به کمک بود، تیم های استان کرمان اعزام شوند.

 

 



وی اظهار کرد: اما تاکنون اعلام نیاز به استان کرمان نرسیده با این وجود به همه فرمانداران و ستادمدیریت بحران استان آماده باش دادیم و آنها در آمادگی کامل به سر می برند تا چنانچه نیاز شد به هرمزگان کمک رسانی کنیم.

 

 

 


بر اساس این گزارش، بیمارستان های استان های همجوار هرمزگان در کرمان، فارس و بوشهر در پی دستور وزیر بهداشت به حالت آماده باش برای امداد رسانی به مصدومان احتمالی درآمدند.

کد خبر 1116202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha