مردم اصفهان نسبت به مشکلات کشور بی تفاوت نیستند

نورصالحی گفت: مردم اصفهان در طول تاریخ همواره با مسائل مملکت همراه بوده اند و نسبت به مشکلات کشور بی تفاوت نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نور صالحی« در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به مناسب های ولادت امام حسن عسگری(ع) و حماسه 25 آبانماه و سفر وزیر نیرو به اصفهان در نطق پیش از دستور گفت: مردم اصفهان با حضور حماسی در دوران دفاع مقدس و تقدیم 23 هزار شهید در کل استان برای حفظ میهن و ارزش ها وسط میدان بوده اند.

 

رئیس شورای اسلامی اصفهان افزود: مردم اصفهان در طول تاریخ همواره با مسائل مملکت همراه بوده اند و نسبت به مشکلات کشور بی تفاوت نیستند و نقش خود را ایفا کرده اند و امروز باید مسئولان نسبت به چالش جدی این استان دغدغه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 25 آبان اصفهان و تشیع 370 شهید و از طرفی هم اعزام مجدد به جبهه ها در همان روز، تصریح کرد: توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی و بنیان گذار انقلاب درباره این مردم واقعیت موضوع را روشن کرده است.

 

نورصالحی ادامه داد: مردم استان اصفهان امروز با چالش های زیست محیطی روبرو شده اند اما فریادرسی ندارند تا تصمیمی برای رفعه چالش آب، خشکسالی و معضلات در پی آن اندیشیده شود.

وی با اشاره به دغدغه های کشاورزان شرق اصفهان و محرومیت های سراسر استان و بخش های شهر خاطرنشان کرد: برچسب برخوداری بر این خطه باعث شده که بخش های محروم بدون دادرس باشند و آسیب ببینند.

 

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به مدیریت آب توسط مردم در اداوار گذشته، خاطرنشان کرد: آن زمان مشکل آب نداشتیم ولی با واگذاری این کار به دولت الان دچار بحران ها و تنش های اجتماعی و زیست محیطی هستیم.

 

*تدوین منشور چهارساله مدیریت شهری

 

وی با اشاره به شعار اعضای دور ششم شورای اسلامی اصفهان در خصوص اصفهان شهرزندگی، گفت: باید برای تحقق این ایده و برنامه بایستیم و واقعی کارها را پیگیری کنیم.

 

نورصالحی با اشاره به تدوین منشور چهارساله برای مدیریت شهری تصریح کرد: این کار با نظر کارشناسان و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در حال تدوین است که با تصویب و ابلاغ آن برنامه ها بر اساس برنامه پیش می رود و مصوبات شورای اسلامی نیز در همین جهت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز در اجرای این سند مهم شهری نقش دارند و همه در کنار هم برای پیشرفت کار تلاش و همت می کنیم و زندگی در این شهر را امکان پذیر خواهیم کرد.

 

کد خبر 1116246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha