جهاد در اسلام مبتنی بر اصول دینی است/ دوران تربیتی سربازی

امیر سرتیپ انگیزه گفت: جهاد در اسلام مبتنی بر اصول دینی است که همین اصل پایه و اساس نظام اسلامی با دیگر حاکمیت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ خلبان «علیرضا انگیزه« در جشنواره جوان سرباز نیروی هوایی شهید بابایی ارتش اصفهان اظهارداشت: تلاش نیروهای مسلح در تامین امنیت و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی هوایی اصفهان افزود: جهاد در اسلام مبتنی بر اصول دینی است که همین اصل پایه و اساس نظام اسلامی با دیگر حاکمیت ها است و نیروی مسلح ایران حضرت حق را همواره ناظر بر رفتار خود می بیند و تلاش در این مسیر را برای رضایت او در اندیشه دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی نظامی رسمی و یا وظیفه همه برای اقتدار نظام و اسلام در تلاش هستند، تصریح کرد: مجاهدت و تلاش ما برای خدمت به مردم بدون انتظار و چشم داشت است و همه این رفتارها تحت نظارت حضرت حق می باشد.

 

*نقش تربیتی دوران سربازی

 

امیر سرتیپ انگیزه با اشاره به دوران سربازی که یکی از فصل های زندگی جوانان پسر است، گفت: در این دوران جوانان رسم زندگی و اصول رفتارهای اجتماعی را می آموزند.

وی ادامه داد: این دوران برای بیگاری و بطالت نیست بلکه مفاهیم مهمی از زندگی برای سربازان ارائه و آموزش داده می شود که فرصتی برای دروان بعد از خدمت آنان است.

 

این فرمانده نظامی با اشاره به سبک زندگی متفاوت دوران سربازی با بقیه زمان های زندگی تصریح کرد: این بخش بدون فضای مجازی و در یک شرایط خاص اجتماعی دیگری سپری می شود.

کد خبر 1116254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha