اعزام تیم تخصصی ۱۵ نفره اسکان اضطراری از کرمان به مناطق زلزله زده هرمزگان

زینی وند گفت: ۵ هزار تخته پتو و یک تیم تخصصی ۱۵ نفره اسکان اضطراری از جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناطق زلزله‌زده هرمزگان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان شب گذشته (یکشنبه 23 آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه زلزله هرمزگان در شهر‌های غرب و جنوب استان کرمان احساس شد، گفت: ۵ هزار تخته پتو و یک تیم تخصصی ۱۵ نفره اسکان اضطراری از جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناطق زلزله‌زده هرمزگان اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های ذیربط در آماده‌باش کامل هستند و راهداری کرمان برای بازگشایی مسیر‌ها با راهداری هرمزگان در ارتباط است.

 

در ادامه این برنامه رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه زلزله هرمزگان در استان فارس هم احساس شد، گفت: به دستور استاندار فارس تمام نیرو‌های امدادی و خدمات رسان به منطقه متأثر از زلزله اعزام شدند و پس از بازدید و ارزیابیهای اولیه هیچ‌گونه خسارتی گزارش نشد.

 

وی با اشاره به آماده باش تمام دستگاه‌های استان فارس برای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله هرمزگان، تصریح کرد: ۵ هزار تخته پتو، ۲۷۰۰ دستگاه چادر، ۵ هزار تخته موکت و یک تیم تخصصی ۱۵ نفره اسکان اضطراری از جمعیت هلال احمر استان فارس آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان است.

 

یادآور می شود: در پی وقوع دو زمین لرزه شدید ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در استان هرمزگان در بعداز ظهر یکشنبه 23 آبان، همه مسئولان مربوط به همراه سازمان‌های امدادی برای کمک رسانی بسیج شدند.

 

کد خبر 1116283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha