آزمون ها در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود

اصغری گفت: در همه مقاطع تحصیلی حتی ابتدایی آزمون ها به صورت حضوری برگزار می شود و دانش آموزان آمادگی لازم را داشته باشند، آزمون های نوبت اول و آزمون های پایانی نوبت دوم به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» شب گذشته (یکشنبه 23 آبان) در گفتگوی خبری شبکه قزوین در خصوص برگزاری امتحانات دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان و اولیا از بازگشایی مدارس استقبال کردند و این جای خوشحالی دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آزمون همه پایه ها به صورت حضوری برگزار می شود یعنی همه پایه هایی که آزمون دارند و نمرات کمی دارند و آنها که آزمون هایشان به صورت کیفی و نمره گذاری به شکل توصیفی انجام می شود، برای اینکه امتحانات شان از پایایی لازم برخوردار باشد، به صورت حضوری آزمون خواهند داشت.

 

وی عنوان کرد: در همه مقاطع تحصیلی حتی ابتدایی آزمون ها به صورت حضوری برگزار می شود البته در مقطع ابتدایی ارزشیابی توصیفی انجام می شود که این امر هم به شکل حضوری صورت می گیرد.

 

اصغری اعلام کرد: دانش آموزان آمادگی لازم را داشته باشند امسال هم آزمون های نوبت اول و هم آزمون های پایانی نوبت دوم به صورت حضوری برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلاس های درس در مقطع متوسطه دوم از ابتدای آبان ماه به صورت حضوری دایر شده و کلاس های درس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم از ابتدای آذر ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

 

کد خبر 1116295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha