اجرای طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی توسط گروه جهادی «بو علی سینا» جهرم

زارعی گفت: پنجمین مرحله طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی به همت گروه جهادی «بوعلی سینا» شهرستان جهرم در بیمارستان «شهدا» سروستان اجرا شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین مرحله طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی به همت گروه جهادی «بوعلی سینا» شهرستان جهرم در بیمارستان «شهدا» سروستان اجرا شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این اردوی جهادی یک روزه  پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه چشم پزشکی، کودکان و اطفال، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی ، دندانپزشکی ، طب اورژانس ، مغز و اعصاب  حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: با شروع اردوی جهادی ابتدا همه مراجعه کنندگان پایش شده و فشار خون، قند خون، bmi و  ... آنها چک و کنترل شده و پس از ویزیت توسط پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده و رایگان ویزیت شدند.

 

زارعی ادامه داد: همچنین خدمات سونوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، اکو و نوارقلب و ... به بیماران ارائه شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۳۵۰  نفر از شهروندان ویزیت  شدند، خاطرنشان کرد: علاوه بر ویزیت، آموزش های خود مراقبتی و سلامت مثل دیابت، فشار خون بالا پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن ، سیگار و... در قالب توزیع تراکت و برشور  انجام شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در پایان اظهار کرد: ششمین مرحله از این طرح روز  جمعه ۲۸ آبان همزمان با آغاز هفته بسیج در سروستان برگزار می شود.

کد خبر 1116342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha