اجرای ۶۲۲ برنامه همزمان با هفته کتاب در ۴۴ مرکز کانون پرورش فکری همدان

ضرابی زاده گفت: همزمان با هفته کتاب ۶۲۲ برنامه در ۴۴ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

«بهناز ضرابی زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی  اشاره کرد و گفت: بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌ و چهارم آبان‌ تا یکم آذر ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود:تبیین اهمیت و جایگاه کتاب‌ و مطالعه در پیشرفت جامعه و افزایش آگاهی، تقویت اندیشه و بینش فردی، بالندگی فکری و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان اهداف اصلی اجرای برنامه های هفته کتاب است.

 

وی گفت: حضور مربیان کتابخانه های سیار در ۱۶۶ روستا همراه با انجام فعالیت های کتاب محور، قصه گویی و معرفی کتاب، همراهی نیروهای فرهنگی مراکز ثابت در اجرای برنامه های مربیان کتابخانه های سیار و اهدا لوح تقدیر به تمامی کتابداران کانون پرورش فکری استان از دیگر برنامه های شاخص اجرایی کانون پرورش فکری استان در این هفته است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: اهدای کتاب به کتابخانه اسداله شعبانی در روستای سراوک فامنین، تقدیم هدیه( دست ساز مربیان) به خریداران کتاب های کانون در هفت روز،فضاسازی و  پخش موسیقی با موضوع کتاب و برپایی غرفه فروش کتاب در محل برگزاری نمازجمعه همدان از دیگر عناوین برنامه های اجرایی کانون در هفته کتاب است.

 

ضرابی زاده از اجرای برنامه پیک کتاب همراه با برگزاری نمایش عروسکی، نمایش انیمیشن، مسابقه، سرود و قصه گویی و برنامه های متنوع دیگر با محوریت کتاب و کتابخوانی برای تعداد محدودی از اعضا و دانش آموزان استان همدان خبر داد و گفت: هدف از اجرای برنامه ها در این هفته بازنگری و ارتقای نحوه اجرای این فعالیت‌ها برای برخورداری بهتر و بیشتر جامعه هدف و پیشبرد اهداف فرهنگی کانون است.

 

 

 

 

کد خبر 1116357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha