نقاط حادثه خیز جاده ای اصلاح و ایمن سازی شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: نقاط حادثه خیز جاده ای شیروان اصلاح و ایمن سازی شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، امسال 13 نقطه پرتصادف حادثه خیز در راه های این شهرستان اصلاح و ایمن سازی شده است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان خاطرنشان کرد: رفع چهار نقطه حادثه خیز دیگر در راه های شهرستان در برنامه کاری سال مالی جاری قرار دارد.

 

جوان خاطرنشان کرد: در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی راه و مسیرهایی که تردد در آنها صورت می‌گیرد و رفع نقاط حادثه خیز نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد که شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز و پر تصادف از جمله نکات مهمی است که می‌تواند در کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیر بسزایی داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: خط کشی، اجرای سرعت‌کاه و شیارهای لرزاننده عرضی و طولی محور با اولویت نقاط پر خطر، نصب و بهسازی دو هزار و ۵۰۰ علائم و تابلوهای ایمنی، اجرای گاردریل و برطرف کردن معایب و بازسازی حفاظ ها و گاردها در طول محورهای شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده  و در دست اقدام است.

 

وی ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها را از دیگر رسالت های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنوان کرد و گفت:  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در دو مدرسه مجاور جاده ای شهرستان انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1116364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha